Sânge rusesc

Si am sperat ca vii,
Si am sperat sa nvii,
Si m ai trezit cum pleci,
Si m ai trezit cu n clenci.

Mi ai spus ca esti a mea toata noaptea
Si mi am dorit sa nu mai avem nevoie de somn,
Pentru ca noaptea asta sa se transforme in viata toata.

Cu fiecare curent rece ce imi atinge pielea treptat,
Simt cum aud gresia ce pocneste de drag ca ti saruta piciorul
Si bara de metal a scarilor ce incepe sa vibreze de emotia mangaierilor mainii tale.

Ajungi la usa si aud cum bocanesti subtil.
Ma intrebi daca vreau sa devin ceea ce am gandit.
Ti am spus ca as vrea sa compari o stea cu galaxia toata
Si apoi sa stii ceea ce sunt: ce sunt pentru ea sau ce a fost pentru ea

I se aude sangele in vene cum curge.
Sange rusesc…
Tircoul cum i se atinge subtil de fundul ala idealist pana si pentru Michelangelo.

Ochii aia verzi vreau sa ii simt cum umplu camera si cum ma vor din tot sufletul lor
Si corpul meu sa nu ezite.
Sa se apropie dintr un ghinion peste degetul tau mic si sa isi ceara stangace scuze printr un sarut flamand.

Tu nu te asteptai la asta dar ai continuat, pentru ca simteai cum mecanismul ceasului este scaldat in miere pentru noi.
Se simtea cum timpul este surprins de ceea ce tocmai petrece si ne ofera un premiu.
Pentru fiecare gemat, inca o secunda…

Leave a comment